środa, 4 lipca 2012

Sprawy organizacyjne.

W tym poście chcę opisać kilka spraw związanych z blogiem.
Po pierwsze, STRASZNIE DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZANIE MOJEGO BLOGA <3 !!!!! Może nie ma zbyt wielu komentarzy, ale widzę, ile osób odwiedza mojego bloga i to mi na razie wystarcza.
Po drugie, jak pewnie zauważyliście, zmieniłam czcionkę, ponieważ ja i pewna czytelniczka bloga stwierdziłyśmy, że tamta była po prostu nieczytelna. Mam nadzieję, że teraz blog zyskał bardziej przejrzysty wygląd :) Piszcie mi w komentarzach, co powinnam zmienić w blogu, bo to Wy go czytacie i od was w sumie zależy jego wygląd.
Po trzecie, pewnie wiecie, że mam profil na zapytaj.com.pl. Nazywam się tam Whisky123. Ostatnio przeczytałam bardzo ciekawy komentarz pod moim profilem i postanowiłam tutaj na niego odpowiedzieć. Oto treść komentarza:

Hej! Wiesz,nigdy nie lubiłam 1D,ani go nie lubię,ale nie pisze tego żeby obrażać Ciebie,czy ten zespół.Po prostu piszę tu komentarz,bo jestem zaskoczona tym,że tak ciekawie o tym piszesz.No bo Twój profil nie jest jakimś typowym profilem fanki tego zespołu typu"Lovciam One Direction <333,bo oni są tacy sweet'aśni." Jest taki "z duszą",oryginalny,widzę,że są jeszcze normalni fani na tym świecie,mówiąc ogółem,bo nie chodzi mi tylko o fanów tego zespołu,którego ty słuchasz.
Siemka! Widzę, że dostrzegasz różnicę między chamstwem a krytyką, co mnie bardzo cieszy. Nie wiem nawet, czy przeczytasz moją odpowiedź tutaj, ale chcę, żeby ludzie widzieli, że nie każdy, kto nie lubi One Direction musi być ich antyfanem. Piszesz, że nie lubisz One Direction, zamiast napisać, że to są pedały/geje i ich nienawidzisz. I dobrze. Jesteś przykładem normalnej osoby. Szczerze mówiąc, pierwszy raz się z czymś takim spotkałam i pewnie ostatni. One Direction nie jest całym moim światem, dlatego też nie jestem jakąś szaloną Directionerką i niech tak zostanie. Pozdrawiam :*

Czwarta sprawa, to reklama Waszych blogów na moim. Jeśli chcesz, żebym napisała kilka miłych słów o twoim blogu, niezależnie czego on dotyczy, zostaw mi w komentarzu link i napisz, żebym go relkamowała. Reklama = 1 post o Twoim blogu. Ale wiedz, że oczekuję od ciebie tego samego! Jeżeli wolisz, żebym wspomniała o Twoim blogu pod każdym postem, musisz się zobowiązać do tego samego. Jeśli zdażyłoby się, że ja chwalę pod niebiosa Twojego bloga, a Ty o moim nawet nie wspomnisz, zamiast reklamować w sposób pozytywny, będę pisała o Tobie same negatywne rzeczy. Więc dobrze się zastanów!.

To chyba na tyle. Jeśli przypomnę sobie później o czymś, o czym tu nie wspomniałam, napiszę o tym pod kolejnym rozdziałem, który pojawi się najprawdopodobniej jutro. Komentujcie! CIAAO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz