czwartek, 5 lipca 2012

Rozdział 8 część 1 ,,I need that one thing''

Po wejściu do domu bez słowa pobiegłam na górę. Rzuciłam się na łóżko, założyłam słuchawki i włączyłam ,,Little Talks'' zespołu Of Monster And Men. Zamknęłam oczy i ...
***
- Sam, kolacja. Sam!
Otworzyłam oczy. Nade mną stał Harry.
- Co...? A, tak, już idę - wymruczałam.
- Co ty na to, żebyśmy zdjedli kolację gdzieś indziej? - zaproponował Harry.
- Gdzie na przykład?
- W Subway'u. Co ty na to?
- Ok, możemy iść.
Przebrałam się w czarne rurki i niebieską koszulę w kratkę. Do tego założyłam niebieskie Conversy.
***
W Subway'u zajęliśmy stolik w kącie. Harry nie chciał, żeby ktoś go rozpoznał.
- Ej, szybko, popatrz - szepnęłam, wskazując na stolik po drugiej stronie sali.
- Zayn...? Z kim on jest? - spytał Harry.
- Czekaj... To chyba ta Perrie Edwards z Little Mix - stwierdziłam, mrużąc oczy.
- Wow -  powiedział cicho Harry.
- Co? - zapytałam.
- Nic, nic. Ale ona jest całkiem całkiem.
- Chciałabym wyglądać jak ona - skłamałam, licząc na jakiś komplement ze strony Harr'ego.
- Przestań. Jesteś ładna na swój sposób.
- Hę?
- No mówię: jesteś ładna.
__________________________________
Sorry, że taki krótki, ale spieszy mi się. Nadrobię częścią 2!

2 komentarze: