sobota, 7 lipca 2012

Inaczej niż zwykle x2 : Trochę o 1DFlyingStart

Chciałam wziąć w tym udział, baaaardzo chciałam. Nawet rodzice się zgodzili ! Dobra, jest radość, chęci i nadzieja; wchodzę na stronkę konkursową, pytanie bardzo łatwe, chyba aż za łatwe. Coś mnie tknęło żeby przeczytać regulamin. No i się okazało, że 1DFlyingStart jest dla brytyjskich fanów :( I tylko dla tych, którzy skończyli 18 lat... Moim zdaniem to niesprawiedliwe. Ciekawe ile osób się zgłosi? Directionerki są zazwyczaj w wieku 12-16 lat, tak mi się wydaje... Jezuu, ale to i tak jest jedno wielkie chamstwo ! Siedzę na Twitterze i czytam wpisy powiązane z konkursem. Pośród kilkuset Tweetów znalazłam chyba 1, w którym pisało, że dana osoba zgłosiła się do konkursu. Ja myślałam, że 1DFlyingStart będzie dla wszystkich fanek! Czemu, CZEMU od 18 lat? Znalazłam też Tweet do tego pytania nawiązujący. Pytanie: Dlaczego ten konkurs jest od 18 lat? Odpowiedź: Żeby któryś z chłopaków mógł później legalnie przelecieć fankę. Śmiałam się z tego, mimo że jest to trochę chamskie. Dobra, zrozumiałabym, gdyby potrzebna była pisemna zgoda rodziców, albo żeby to było chociaż od 13 lat! Myślę, że ten konkurs to jeden wielki niewypał i liczę, że w przyszłości zmienią się zasady. Pozdrawiam!

Co sądzicie o moim zdaniu na ten temat? Podzielacie je, czy może wasze jest zupełnie odmienne? Piszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz