wtorek, 26 czerwca 2012

Rozdział 5 ,,Just close your eyes and enjoy the rollercoaster of this life'' - część 1


Zgodnie z moimi oczekiwaniami obudziłam się o dziewiątej. Podniosłam się na łóżku, przetarłam oczy i wstałam. Rozsunęłam zasłonki. Do mojego pokoju wkradły się promienie słońca, co na dobre mnie rozbudziło. Przeciągnęłam się i podeszłam do walizki. Wyjęłam z niej beżowe rurki, Conversy w kratkę i biały T-shirt. Narzuciłam to wszystko na siebie i poszłam obudzić Juliet.
Kiedy weszłam do jej pokoju, zauważyłam, że już nie śpi. Moja przyjaciółka siedziała przy laptopie.
- Co robisz? - zapytałam, kładąc rękę na oparciu krzesła.
- Tweetuję - oznajmiła Jula, nie odrywając wzroku od monitora.
- Z kim? - dociekałam dalej.
- Z Directionerkami.
- A, spoko.
Opuściłam pokój Juliet i udałam się na dół, gdzie czekało na mnie śniadanie składające się z placków ziemniaczanych i soku pomarańczowego.
_________________________________________
Na razie część pierwsza. Jutro ukaże się część następna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz