niedziela, 24 czerwca 2012

Powitanie i kilka najważniejszych spraw.

Cześć. Nazywam się Karolina i jestem 13-letnią Directionerką. Mój ulubiony członek One Direction to Harry Styles. Na razie nie liczę na jakąś większą ilość komentarzy bo dopiero zaczynam bloga. Wiem, że początki bywają trudne, ale postaram się nie zrazić widokiem zera komentarzy do posta.
Następna sprawa to temat bloga. Otóż, jest to opowiadanie o One Direction. Bohaterów poznacie w następnym poście. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Będę się starała zamieszczać notki co 2 dni, ponieważ to opowiadanie mam napisane w 2 częściach rękopisem i wystarczy to tylko przepisać. Mogłabym zamieszczać posty codziennie, ale moje życie nie kończy się na blogu i komputerze, mam jeszcze realnych znajomych.
Komentujcie i dawajcie znać co sądzicie o moim blogu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz