niedziela, 4 listopada 2012

Wróciłam!!!!!!!

Ludzie bardzo was przepraszam że mnie tyle nie było ale  naprawdę jakoś nie mogłam się zebrać do pisania :/ ale teraz skoro już jestem to chciałabym wam serdecznie podziękować za wszystkie komentarze i odwiedziny podczas mojej nieobecności. Wgl przepraszam że ta notka jest tak niechlujna ale serio mi się spieszy, a chcę przypomnieć niektórym jeszcze o swoim powrocie. No więc łec mam pełen pomysłów , czyli może jeszcze dziś coś napiszę :) Muszę sobie przypomnieć  na czym skończyłam bo już wszystko pozapominałam. ;c ale nie martwcie się jakoś to będzie i blog będzie aktywny jak dawniej . Liczę że nie zapomnieliście jeszcze o mnie i serdecznie dziękuję tym, co pamiętali i od czasu do czasu odwiedzili mojego bloga chociaż żeby sprawdzić czy nic nowego nie opublikowałam. OBIECUJĘ że nadrobię straty i zaległości i nie będę was zaniedbywać ;) A tymczasem zapraszam na mojego drugiego, nieco innego bloga: http://lets-dance-for-a-while.blogspot.com/ nie jest on związany z 1D ale liczę że wam się spodoba. Od razu zaznaczam że nie opisuje tam swojej historii.
Dobra ludziska trzymajcie się ciepło, miłej niedzieli życzę a btw słyszeliście plotki że Louis oświadczył się Eleanor?!?! Ja mam nadzieję że to nie plotka bo cholernie do siebie pasują i wiedziałam że predzej czy później Lou jej się oświadczy. Niestety nie jest to ogłoszone oficjalnie (jeszcze). Dobrze więc zbijam bo jadę kurtke kupić :) Baj :)
http://lets-dance-for-a-while.blogspot.com/ - zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz